ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ
Про це повідомляє The Next Web.
Дослідники представили програму “доповнення уявою” I2As (Imagination-Augmented Agents), яка використовує вбудований програмний код людської уяви, який допомагає штучному інтелекту вирішувати, які припущення про розвиток подій в майбутньому правильні, а які – ні.
Цей проект штучного інтелекту був спробою скопіювати людські здібності, такі як: уява, цікавість та пам’ять. Відобразивши у вигляді коду ці якості, програму вирішили протестували на грі-головоломці Sokoban, де маленький прибулець повинен засовувати блоки в потрібне місце. Їх не можна витягувати, тому один невірний крок призводить до програшу всього раунду.
ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ
Дослідники дали штучного інтелекту тільки одну спробу, що змушувало його прокручувати “в голові” різні варіанти і можливий результат кожного руху.
Згодом, він навчилися швидше орієнтуватися в головоломках, витягуючи більше інформації з симуляції розвитку ігрових подій. Коли ж дослідники додали до штучного інтелекту “менеджера”, який встановив план перевірок майбутніх дій, система стала вирішувати завдання ще швидше й ефективніше.
Таким чином, нова програма виявилася напрочуд ефективною та значно кращою за всі минулі розробки у сфері штучного інтелекту. Окрім того це перша подібна програма, яка навчилася розмірковувати про свої майбутні дії та прогнозувати їх.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: