Вимерли, але не зовсім. В Океанії знайшли рідкісних комах

Натуралісти виявили на невеликому вулканічному острові в Тихому океані колонію комах, яких вважали вимерлими близько ста років.

Вченим попалися на очі так звані “деревні лобстери”, або паличники з острова Лорд-Хау (Dryococelus australis), пише Phys.org.

Ці тварини досягають шести дюймів, тобто 15 сантиметрів в довжину. Вважалося, що ці комахи жили тільки на острові Лорд-Хау, на якому вони швидко зникли після того, як європейці на своїх кораблях завезли туди щурів.

В середині минулого століття схожі комахи були виявлені на іншому острові, точніше – скелі, яка отримала назву Піраміда Болла. Новий різновид паличників виглядав не зовсім так, як старі музейні зразки, і вчені вважали, що перед ними – два різних види. І лише недавні дослідження, результати яких були опубліковані 5 жовтня 2017 року, показали, що комахи належать до одного виду.

“Ми виявили те, що всі сподівалися знайти. Не дивлячись на деякі істотні морфологічні відмінності, це дійсно один і той же вид”, – говорить автор роботи, Олександр Міхєєв з Інституту науки і технологій на Окінаві.

За словами вчених, структура мітохондріальної ДНК відрізнялася всього на 1% у комах з Піраміди Болла і паличників з острова Лорд-Хау, що однозначно говорить про те, що вони є одним і тим же видом.

“Паличники з острова Лорд-Хау стали символом крихкості острівних екосистем. На відміну від більшості історій, пов’язаних зі зникненням видів, цьому дістався унікальний шанс”, – підкреслює Олександр Міхєєв.