Рейтинг найнадійніших виробників відеокарт

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Зіткнувшись із купівлею нової відеокарти, ми задаємося питанням, якому виробникові довіритися. Адже цінова політика, підхід до дизайну і надійність відрізняється від бренду до бренду. Швейцарський магазин Digitec Galaxus уже довгий час публікує цікаву статистику про продавані графічні чіпи, збираючи відсоток відмов і час, який йде на ремонт проблемних моделей. Давайте вивчимо її і розберемося, відеокарти якого виробника надійніші.

Надійні виробники відеокарт – рейтинг

Експерти Digitec Galaxus підраховують відсоток карт, які повертають за гарантією протягом перших 24 місяців з моменту купівлі. Якщо буде продано 1000 моделей умовних Palit і протягом двох років магазин отримає повернення або запит на ремонт за 150 з них, то гарантійний бал складе 15%.

Як це не парадоксально, але найменш проблемними виявилися бюджетні виробники, які намагаються брати низькими цінами на тлі лідерів ринку.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Найнадійніші відеокарти виробляють такі бренди:

  • Gainward – 0.4%
  • Lenovo – 0.7%
  • Palit – 0.8%
  • PNY – 0.8%
  • Inno 3D – 0.9%

Варто зазначити, що загальний відсоток відмов не надто високий у всіх компаній, хоча, наприклад, карти Gigabyte за статистикою ламаються вдвічі частіше, ніж карти від Palit. Їхній ремонт теж займає набагато більше часу – цьому присвячений окремий список.

Скільки часу займає ремонт відеокарти?

Digitec Galaxus з’ясував, скільки робочих днів у середньому займає опрацювання гарантійного випадку, з моменту надходження карти в сервісний центр до моменту її повернення покупцеві. Тут ситуація виглядає трохи інакше, але знову лідирує Palit, а Gigabyte пасе задніх у кінці рейтингу. Різниця колосальна! У AsRock і Palit питання за гарантією вирішуються за два дні, у Gainward, PNY, Powercolor і Sapphire на це йде трохи більше часу, а в інших… ну ви все самі бачите на картинці.

Звертаємо увагу, що наведені вище результати стосуються тільки швейцарського ринку. Ситуація щодо гарантії в інших країнах може виглядати зовсім інакше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписуйтесь на нас в Google News, Facebook та TikTok 

РЕКЛАМА

Більшу частину свого дитинства Михайло провів, бавлячись із гаджетами та намагаючись з'ясувати, як вони працюють. Його захоплення технологіями призвело до того, що іграшкові роботи, радіокеровані машинки та навіть ігрові приставки часто розбирали на частини, які не підлягали ремонту. Якщо ви поставите йому провокаційне запитання на кшталт "Android чи iPhone?", ви отримаєте ретельний аналіз всіх "за" і "проти", а також есе на тисячу слів про те, як технології впливають на людство.