Український стартап вивів на Kickstarter унікальний ігровий гаджет

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Розробники з Raccoon.World представили на Kickstarter новий гаджет Racoon.Clip, який може без проводів управляти мобільними VR / AR-іграми, а також традиційними відеоіграми на будь-якій платформі.

Український стартап Racoon.World розпочав збір коштів на Kickstarter для свого універсального контролера для відеоігор, а також для віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності.

Про те, як виникла ідея стартапу, чим Raccoon.Clip відрізняється від аналогів і як його можна застосовувати в інших галузях, НВ розповіла Анна Безродна, директор з маркетингу Raccoon.World.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Свободу геймерам

Всі члени команди Raccoon.World є геймерами з раннього дитинства, і кожен з них випробував десятки ігрових пристроїв. Усі без винятку стикнулися з тими чи іншими проблемами з існуючими контролерами. Наприклад, відсутністю свободи, бо ви завжди “прив’язані” до певного місця, положення або умов, тим часом ваші руки – зайняті. Випробувані аналоги орієнтувалися на певні платформи, тож користувачам доводилося купувати багато контролерів для гри на персональних комп’ютерах (ПК), консолях, VR/AR тощо. “Тому в нас і виникла ідея створити свій універсальний ігровий пристрій – Raccoon.Clip”, – розказала Анна Безродна про те, чому компанія вирішила себе проявити саме у цій галузі.

Догодити всім

Щоби зробити свій ґаджет “ідеальним для всіх геймерів у світі”, Racoon.World опитав п’ять тисяч користувачів. Вони розповіли про те, які якості мають бути в ідеального контролера. Виявилося, що він повинен: бути універсальним і сумісним з будь-якою грою; забезпечувати повну свободу пересування; працювати з будь-яким пристроєм і операційною системою (ОС); бути зручним в експлуатації; не вимагати змін в програмному забезпеченні (ПЗ) і додаткових інструментів. Так і виник Raccoon.Clip.

Перш за все, зазначила Безродна, Raccoon.Clip – універсальний пристрій. Тоді як більшість інших контролерів працюють тільки з однією конкретною платформою або гарнітурою.

На відміну від мишки та клавіатури, Raccoon.Clip не прив’язує ігровий процес до поверхні. У порівнянні з джойстиками – Raccoon.Clip залишає руки вільними. Він працює з будь-яким смартфоном або планшетом, на відміну від інших контролерів для мобільного VR/AR. І з будь-якою гарнітурою, надаючи кожному користувачеві досвід, який можна порівняти з Google Daydream.

Розробники передбачили бонус – можливість використовувати два контролери для розширеної функціональності. Raccoon.Clip у порівнянні з Kinect, Leap Motion чи Fingo не вимагає особливих умов освітлення або камер, забезпечує більшу точність і використовує в тисячу разів більше додатків для використання.

Хто ці геймери?

Сьогодні команда Raccoon.World складається з 13 осіб. СЕО проекту, Світлана Мальована, більше чотирьох років працювала з технологічними стартапами як юрист і знає всю “кухню” зсередини. На її рахунку – декілька десятків успішно запущених стартапів та сім оформлених патентів. Загальний досвід команди у роботі з проектами розробки програмного забезпечення та приладів – від п’яти до семи років.

Команда зібралася, коли технічні спеціалісти працювали над ІТ-продуктом, а компанія Світлани Мальованої надавала їм юридичні послуги, розповіла Безродна. Так обидві частини тепер єдиного колективу дізналися, що є щось, що їх об’єднує – любов до ігор. Тому вони вирішили продовжити спільну роботу, “створивши щось нове та незвичайне”.

Перший прототип Raccoon.Clip команда випустила у вересні 2016 року. До квітня 2017 року вони вкладали лише свої власні гроші. Після створення альфа-прототипу почали шукати сторонні інвестиції. Наразі проект залучив $260 тис. від інвесторів з України та Азербайджану, зазначила директор з маркетингу Raccoon.World.

Випробування Kickstarter’ом

Збір коштів на найбільшому краудфандінговому майданчику світу розпочався 17 жовтня 2017 року. Raccoon.World поставив собі за мету залучити не менше $20 тис.

Вказана сума потрібна для фінального доопрацювання продукту, налагодження початкового виробництва та випуску першої партії. Компанія скромно розписала на Kickstarter, що вона робитиме, якщо збере $200 тис. чи навіть на $1 млн. Це при тому, що заявлена вартість пристрою – $49.

Наприклад, якщо користувачі Kickstarter “скинуться” на $50 тис., то тоді команда пообіцяла випустити контролер у модному корпусі. Якщо сума досягне $100 тис., то тоді компанія надасть 10 своїх гаджетів реабілітаційному центру для людей, які мають вади рук.

Якщо збір коштів сягне $200 тис., $500 тис. чи $1 млн., то, відповідно, з’явиться можливість обирати колір кнопок, новий модний дизайн і додаткові модулі для Raccoon.Clip.

Станом на вечір 19 жовтня 2017 року, українським ігровим контролером зацікавилося 43 користувачі Kickstarter. Разом вони перерахували трохи більше 15% від заявленої цілі.

Далі Raccoon.Clip буде продаватися через інтернет. Анна Безродна заявила про те, що контролер з’явиться на топових торгових платформах на кшталт Amazon. Звісно ж, компанія має намір продавати пристрій на власному сайті, а також через дистриб’юторів і роздрібні мережі.

Серед подальших планів – додатковий розпродаж гаджетів з індивідуальним дизайном. В четвертому кварталі 2018 року український стартап запланував створити Raccoon.Clip 2.0 з розширеною функціональністю для професійних кіберспортсменів. Raccoon.World має намір укласти партнерство з розробниками ігор – щоби ті створили ігри з урахуванням додаткових можливостей Raccoon.Clip.

Хто покупці?

“На сьогодні є близько 50 млн. наших потенційних клієнтів, які мають різні моделі гарнітур і пристроїв та можуть бути зацікавлені в контролері”, – поділилася своїми оцінками Безродна. Вона зазначила, що цей ринок продовжує зростати, навівши дослідження, проведені Persistant Market Research, SuperData Report та CCS Insight.

Відеоігри – одна з найстабільніших галузей, що протягом майже 40 років показує зростання від 10% до 100% на рік, підкреслила директор з маркетингу Raccoon.World. Згідно з дослідженнями NewZoo, максимальна потенційна ємність цього ринку становить 2 млрд геймерів і $138 млрд. “Протягом 2018 року ми плануємо продати ґаджетів, а також програмного забезпечення та послуг щонайменше на $3 млн”, – поділилася планами Безродна.

Що на підході

Окрім контролера Raccoon.Clip команда також займається розробкою рукавички для взаємодії з віртуальною реальністю та управління віддаленими об’єктами – Raccoon.Glove. Вона, наприклад, надасть можливість відчути на дотик віртуальні предмети.

Наразі проект перебуває на стадії прототипу. Розробники збираються доопрацювати його “після становлення на ринку” Raccoon.Clip або надходження додаткових інвестицій.

“Ми маємо великі плани побудувати компанію, що створюватиме технології для повноцінного використання рук у віртуальному та цифровому середовищах”, – зазначила Анна Безродна. Нещодавно Raccoon.World відкрила seed-раунд та шукає інвестиції у розмірі $1,2 млн. Ці гроші компанія збирається витратити на розширення команди. Це дозволить швидко досягнути кількох тактичних цілей, зокрема, додати нові ОС, сумісні з Raccoon.Clip. Кошти також підуть на маркетингові дослідження, проведення глибинних тестувань та хакатонів, а також на відкриття офісу у США та заводу в Азії.

Не тільки для забави

Raccoon.Clip може використовуватися як універсальний контролер для будь-якого програмного забезпечення, що працює з мишкою та клавіатурою. Зокрема, це бізнес-кейси – інтерактивні презентації, інструментарій для 3D-дизайнерів. Ґаджет можна використовувати як контролер для комп’ютеру та смартфону. Наприклад, при перегляді фільмів у VR-шоломі він дозволяє керувати контентом – не потрібно кожен раз витягувати смартфон. Raccoon.Clip може взаємодіяти з радіокерованими пристроями, зокрема, дронами, розповіла Анна Безродна. Також його можна використовувати в якості альтернативного контролера для людей з обмеженими можливостями та травмами рук.

джерело

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.