Компанія Google анонсувала впровадження в Chrome 94 нових стандартів для поліпшення ігрових функцій. Розширити можливості використання хмарних і браузерних платформ, таких як Google Stadia і Facebook Gaming, дозволять нові інструменти WebCodecs і WebGPU.
API під назвою WebCodecs розширить рівень доступу до кодекам в Chrome. Програмний інтерфейс здатний забезпечувати більш високу продуктивність і мінімальну затримку за рахунок спрощення передачі вхідного відеопотоку. Завдяки оновленому алгоритму апаратного декодування знизиться навантаження на CPU в ігрових сценаріях.
Другий інструмент, WebGPU, дає веб-розробникам можливість підключення до вбудованого графічного API комп’ютера (Apple Metal, Microsoft DirectX 12 або Vulkan). Такий підхід дозволить їм «спілкуватися» з відеокартою без сторонніх надбудов, щоб значно спростити створення ігор, що запускаються в браузері, і використовують всі можливості графічних процесорів поточного покоління.
Обидві технології можуть бути задіяні і в неігрових додатках. Так, ще в 2020-му Google згадала, що Zoom зацікавлений у використанні WebCodecs для відеоконференцзв’язку, а WebGPU можна застосовувати для рендеринга 3D-моделей в браузері або для прискорення алгоритмів машинного навчання. Поява першого інструменту в коді Chrome очікується вже в 94-й версії, а повноцінної версії WebGPU – в Chrome 99.15