Слух: Google хоче впровадити в Android підтримку просторового звуку 360 Reality Audio

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Компанії Google і Sony, схоже, збираються впровадити технологію імітації просторового звучання 360 Reality Audio в усі смартфони Android. Про це свідчить знахідка XDA Developers .

Розробники вивчили вихідний відкритий код Android . У ньому знайшли згадку кодека MPEG-H 3D для системного компонента Android MPEG4Extractor:

Саме на MPEG-H 3D працює Sony 360 Reality Audio. Поки кодек доступний тільки на смартфонах Sony, через що непопулярний не тільки серед користувачів, але і серед виробників навушників. Однак така ініціатива може зробити технологію набагато популярніше.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Імовірність впровадження 360 Reality Audio побічно підтверджує коментар Кея Мураяма. Згідно профілем на LinkedIn , він є інженером-програмістом Sony:

З натяжкою можна сказати, що 360 Reality Audio є конкурентом еппловскій Spatial Audio. Відмінності полягають в тому, що технологія Sony працює з музикою, а технологія Apple – з відеоконтентом.

Sony анонсувала 360 Reality Audio восени 2019 року. Технологія передбачає можливість слухати музику в навушниках і підтримуваних аудиосистемах з ефектом просторового звуку, маючи лише два випромінювача. Наприклад, навушники можуть імітувати просторове аудіо, яке раніше можна було відтворити тільки на звукових системах 5.1, 7.1 або 9.1.

Технологію підтримує чотири музичних стрімінгових сервісу:

  • Amazon Music HD;
  • Deezer Hi-Fi;
  • nugs.net;
  • TIDAL.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.