Вiдpaзу двa acтeрoїдa зблизятьcя з Зeмлeю 4 лютoгo

Acтероїд, дiaметр якoгo oцiнюєтьcя вiд 0,5 до 1,2 км, зблизитьcя iз Зeмлeю нa пoчaткy лютoгo. Як пoвiдомилo нa свoємy сaйті Нaціoнальнe yпрaвління CШA з аеронавтики і дослідження космічного простору (NASA), відкрите в 2002 році небесне тіло, що отримало позначення 2002AJ129, пройде на відстані в 10 разів більшому, ніж відстань від Землі до Місяця.

У момент найбільшого зближення 4 лютого в 16:30 за часом східного узбережжя США (00:30 за київським часом 5 лютого) астероїд буде знаходитися від Землі на відстані 4,2 ​​млн кілометрів. Його швидкість оцінюється в 34 км / сек. Астрономи вважають, що загрози падіння цього небесного тіла на Землю немає і не передбачається.

“Ми здійснюємо спостереження за цим астероїдом протягом 14 років і точно знаємо його орбіту, – зазначив співробітник Центру вивчення космічних об’єктів в навколоземному просторі при Лабораторії реактивного руху в Пасадені (штат Каліфорнія) Пол Чодас. – Згідно проведеним нами обчислень, немає ніяких шансів на те, що астероїд 2002AJ120 зіткнеться із Землею 4 лютого або будь-коли ще в найближчі 100 років “.

Крім того, за повідомленням журналу Newsweek, 4 лютого з нашою планетою зблизиться ще одне порівняно дрібне небесне тіло – астероїд 2018AH12 діаметром від 10 до 24 метрів. Він пройде на відстані, яка в п’ять разів перевищує відстань від Землі до Місяця.

В середині грудня минулого року на відстані 10,3 млн кілометрів від Землі пройшов астероїд Фаетон, діаметр якого оцінюється в 6 км. У момент найбільшого зближення 16 грудня він перебував від нашої планети на відстані в 27 разів більшому, ніж відстань до Місяця. На таку ж відстань він підходив до Землі в 1974 році, а наступне таке зближення відбудеться 14 грудня 2093 року.