Наступне покоління ігрових консолей, таких як PlayStation 6 і новий Xbox, навряд чи вразять користувачів різким збільшенням продуктивності.
Деякий час тому глава Sony Хірокі Тотокі заявив, що сьогодні дедалі складніше збільшувати прибуток від PS5 у міру розвитку життєвого циклу консолі, порівняно з попередніми поколіннями. Все через збільшення вартості компонентів.
Цю заяву прокоментував популярний інсайдер, зазначивши, що в майбутньому ситуація тільки погіршиться. Вартість транзисторів залишається незмінною завдяки технології FinFET, і з переходом на технології GAAFETs/CFETs вона збільшиться, що фактично означає кінець безоплатних зекономлених витрат при простому зменшенні розмірів мікросхеми.
Таким чином, майбутні консолі або матимуть все більш незначне збільшення продуктивності для зниження витрат, або значно вищу ціну.
Пам'ятаєте ті часи, коли телефони могли працювати кілька днів без підзарядки? Це було реально, особливо…
Компанія Xiaomi анонсувала вихід нової операційної системи HyperOS 2, яка буде заснована на Android 15.…
Бездротові технології продовжують розвиватися. Хоча організація IEEE ще не затвердила стандарт Wi-Fi 7, уже ведеться…
Здавалося б, південнокорейського гіганта Samsung Electronics вже довго переслідують невдачі, і котирування його акцій з…
Кілька днів тому в мережі з'явилася інформація, що Samsung проведе презентації серії Galaxy S25 вже…
Китайська компанія Baidu представила свої нові розумні окуляри під назвою Xiaodu AI Glasses на конференції…