Intel попередила, що продуктивність старих ігор може бути низькою на графічних процесорах Arc. Компанія звинувачує в проблемі застарілі API, які оптимізовані під графіку NVIDIA, а не під іншу.
Intel визнала, що графічним процесорам Arc буде складно забезпечити високу частоту кадрів у деяких іграх для ПК, створених із використанням старих API-інтерфейсів DirectX11 та DirectX9 від Microsoft. “З деякими іграми DX11 у нас все буде добре, але з іншими іграми DX11 справи не дуже”, – розповів співробітник Intel Graphics Том Петерсен (Tom Petersen).
За його словами, Intel потрібен час, щоб оптимізувати свої відеокарти для старих ігор, які спочатку були розроблені з урахуванням апаратного забезпечення від NVIDIA та AMD.
Знаєте, на перший погляд, телефон здається ідеальним другом. Він завжди поруч, допомагає в складних ситуаціях,…
У Telegram поширюється нова шахрайська схема: користувачам надсилають повідомлення з питанням про фотографію і, під…
За результатами тестування, проведеного Tech Droider, Xiaomi 15 Pro може по праву претендувати на найкращу…
У Samsung щодо ідей все добре. Компанія запатентувала ідею смартфона з екраном, що вібрує в…
Samsung продовжує розвивати свою операційну систему, і анонс бета-версії One UI 7 привернув увагу багатьох…
На YouTube з'явилося безліч каналів, що пропонують безкоштовні голлівудські фільми в хорошій якості, включно з…