У відповідь на появу “бюджетної версії DLSS” від NVIDIA компанія AMD анонсувала нове фірмове рішення для масштабування картинки в іграх без використання спеціальних ядер GPU. Технологія Radeon Super Resolution (RSR), як запевняє вендор, буде працювати на рівні драйвера і знизить навантаження на графічний процесор практично в будь-якій грі.
За даними мережевих джерел , новий алгоритм масштабування з урахуванням FSR 1.0 нічого очікувати вимагати від розробників тайтла застосування спеціального коду. Завдяки запуску на рівні драйвера технологія сумісна з усіма іграми, що підтримують повноекранний режим роботи. Принцип роботи RSR заснований на масштабуванні зображення, відрендерованого в низькій роздільній здатності, що суттєво знижує навантаження на відеокарту.
Очікується, що технологія буде сумісна з усіма графічними процесорами AMD на архітектурі RDNA 1 та RDNA 2. Про можливість її роботи із залізом NVIDIA та Intel інформації поки що немає. Презентація технології відбудеться найближчим часом – за чутками, компанія може продемонструвати її роботу вже на початку січня на технологічній виставці CES 2022.
Ряди "вінтажних" і "застарілих" пристроїв Apple поповнили одразу кілька гаджетів. Що ще відомо Нагадаємо, що…
Пам'ятаєте ті часи, коли телефони могли працювати кілька днів без підзарядки? Це було реально, особливо…
Компанія Xiaomi анонсувала вихід нової операційної системи HyperOS 2, яка буде заснована на Android 15.…
Бездротові технології продовжують розвиватися. Хоча організація IEEE ще не затвердила стандарт Wi-Fi 7, уже ведеться…
Здавалося б, південнокорейського гіганта Samsung Electronics вже довго переслідують невдачі, і котирування його акцій з…
Кілька днів тому в мережі з'явилася інформація, що Samsung проведе презентації серії Galaxy S25 вже…