Інтернет

Локації S.T.A.L.K.E.R. 2 порівняли з реальними місцями

Share
Час читання: 2 хв.

20 листопада відбувся офіційний реліз довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2, розробка якої тривала понад 10 років (з моменту анонсу). Зараз проєкт доступний на таких платформах, як ПК і Xbox. Геймери з усього світу вже встигли пограти і записати масу відеороликів з проходженням шутера. Зі свого боку YouTube-канал ElAnalistaDeBits вирішив піти далі і порівняв локації з гри і реальної Чорнобильської зони відчуження. Реалізм зашкалює.

Що ще варто знати

Не секрет, що для відтворення зони відчуження навколо Чорнобильської АЕС розробники GSC Game World не раз відвідували її. Вони збирали референси, сканували реальні об’єкти і намагалися максимально точно перенести їх у гру. Чи вдалося це творцям S.T.A.L.K.E.R. 2, давайте подивимося разом.

Щоб порівняти локації S.T.A.L.K.E.R. 2 з реальною місцевістю, автори каналу ElAnalistaDeBits взяли панорами Прип’яті та ЧАЕС. Фотографії, до речі, могли бути створені за участю самих розробників. Судячи з того, що вийшло, схожість дуже велика. Кадри з гри здебільшого видає не надто густа рослинність і зменшений ступінь руйнування об’єктів.

Що стосується будівель і споруд, а також приміщень усередині них, то тут влучання 9,5 з 10. Творці S.T.A.L.K.E.R. 2 перенесли реальність у гру з максимальною правдоподібністю. Наприклад, у кафе Прип’яті відтворено вітражі аж до точного розташування вибитого скла. Величезна схожість спостерігається і з третьою чергою (5-й і 6-й блоки) будівництва ЧАЕС, включно з краєвидом із недобудованих градирень, не кажучи вже про готель “Полісся” або кінотеатр “Прометей”.

Видає гру на деяких зображеннях не так деталі, яких бракує, як невідповідність масштабів. Тобто розробники розмістили об’єкти в грі набагато компактніше, ніж вони розташовані один відносно одного в житті. Наприклад, станція розташована набагато далі від недобудованих градирень, ніж це реалізовано в грі.

Скарбик Павло

Закінчив Тернопільський національний технічний університет, почав писати про IT у 2015 році. Люблю розповідати про iPhone і Mac, автомобілі, їжу, гаджети розумного будинку і роблю огляди. Також захоплююся спортом а саме баскетболом і активним відпочинком на свіжому повітрі. Головний редактор iTechua.com.

Опублікував
Скарбик Павло
  • Останні записи

    Продажі S.T.A.L.K.E.R. 2 перевищили 1 мільйон копій усього за 48 годин

    Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2, що представляють українську студію GSC Game World, з радістю повідомили про перевищення…

    22.11.2024

    Opera GX випустила велике оновлення спеціально для геймерів

    Opera GX, веб-браузер, розроблений з урахуванням інтересів геймерів, представив масштабне оновлення, яке привнесло безліч нововведень.…

    22.11.2024

    Apple створює нову версію Siri, яка може скласти конкуренцію ChatGPT

    Компанія Apple працює над більш розумною версією Siri, яку співробітники стали називати "LLM Siri", повідомляє…

    22.11.2024

    Експерт з кібербезпеки попереджає про шахрайські посилання в Telegram

    У популярному месенджері Telegram зловмисники стали використовувати нову схему шахрайства, поширюючи фішингові посилання в групових…

    22.11.2024

    Названо ще одну важливу функцію iOS 19

    Про це розповів Марк Гурман з Bloomberg. За словами журналіста, компанія вже розробляє поліпшену версію…

    22.11.2024

    WhatsApp безкоштовно впровадить функцію Telegram Premium

    Команда WhatsApp оголосила про швидку появу в месенджері нової функції, яка буде особливо корисна противникам…

    22.11.2024