В рамках заходу GDC 2019 була представлена платформа Stadia, а також її специфікації та характеристики. З огляду на швидку появу консолей нового покоління, було б цікаво дізнатися, що думають розробники про проект Google.
Своєю думкою про це поділився віце-президент 3D Realms Фредерік Шрайбер (Frederik Schreiber). На його думку, PS5 і Xbox Scarlett отримають «набагато більше можливостей» порівняно з тим, що пропонує платформа Stadia при запуску. Розробник очікує збільшення рівня доступності нових пристроїв для інсайдерів. Він зазначає, що для кожного покоління середовище розробки наближається до комп’ютерних стандартів. Консолі нового покоління стануть потужнішими, а процес їх розробки спроститься. Нинішнє покоління консолей вже досить продуктивно, але за час його існування процесори, пам’ять і графічні прискорювачі стали більш досконалими. За рахунок цього розробники отримують більше можливостей при створенні консолей наступного покоління.
Відносно Google Stadia пан Шрайбер заявив про те, що на даний момент не вважає платформу актуальною. На його думку, майбутні консолі PS5 і Xbox Scarlett будуть значно ефективніше і продуктивніше.
Нагадаємо, компанія Sony вже розкрила деякі подробиці щодо PS5. Стало відомо про те, що пристрій буде оснащуватися твердотілим накопичувачем, отримає архітектуру AMD і буде підтримувати роздільну здатність формату 8К. Що стосується нового творіння від Microsoft, то офіційні дані, ймовірно, можуть бути оголошені на виставці E3 2019.