Вчені назвали ще один симптом коронавірусної інфекції

На сайті Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) зазначено, що до найбільш поширених симптомів коронавірусної інфекції COVID-19 відносяться підвищення температури тіла, втомлюваність і сухий кашель. Однак у окремих пацієнтів можуть спостерігатися і інші ознаки захворювання. У недавніх роботах вчені назвали ще один симптом коронавірусної інфекції.

Як випливає з досліджень, опублікованих в журналах The American Journal of Gastroenterology і Clinical Gastroenterology and Hepatology, одним з поширених симптомів також можуть бути порушення травлення.

Автори першого дослідження спостерігали пацієнтів трьох лікарень міста Ухань. Вчені виявили, що половина з усіх вивчених пацієнтів з COVID-19 скаржилися на травні розлади: діарею або відсутність апетиту. Також, хоч і нечасто, спостерігалися нудота, блювота і болі в животі.

У другій науковій роботі дослідники узагальнили інформацію про пацієнтів з хронічними порушеннями травлення. Автори вважають, що особливу увагу в зв’язку з поширенням інфекції треба приділяти людям із запальними захворюванням кишечника.

У ВООЗ, до речі, діарея теж вказана як симптом.