Передбачена швидка глобальна катастрофа

0
2395

Група американських дослідників виявила, що до кінця сторіччя великі прибережні міста в усьому світі, ймовірно, будуть затоплені через підйом рівня моря більш ніж на півметра. Стаття вчених опублікована в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Фахівці проаналізували дані супутників, отримані за 25 років, щоб побудувати кліматичні моделі, що пророкують зростання рівня моря. Виявилося, що з 1993 року підйом вод Світового океану прискорюється на додаткові 0,084 міліметра на рік. З огляду на, що середній зріст за цей період оцінюється в 2,9 міліметра в рік, в період з 2005-го до 2100 року океан підніметься на 65 сантиметрів.

Читайте також  Вчені дізналися, як уповільнити розвиток раку

Кліматичні моделі, які прогнозують, що підйом рівня моря буде постійною величиною, пророкують зростання на 30 сантиметрів за той же період. У новому дослідженні вчені оцінили розширення обсягу океану через нагрівання, кількість талого льоду і вплив вулканів.

Причиною повеней, які вдарять по побережжю Південної Флориди, Бангладешу, Шанхая і частини Вашингтона, експерти називають катастрофічне танення льодовиків в Гренландії та Антарктиді через глобальне потепління.

Читайте також  Вчені дізналися, як уповільнити розвиток раку
Загрузка...

ПРОКОМЕНТУЙ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут