Вчені виявили відповідальні гени за вік першого сексу

Видання Nature Human Behaviour поділилося результатами дослідження вчених Оксфордського університету, в рамках якого були знайдені гени, що відповідають за вік вступу в статеве життя.

В рамках наукової роботи фахівці проаналізували інформацію про вік втрати невинності 387 338 осіб, а також про час, в який близько 542 901 особа стали батьками. Все це було зіставлено з генетичними даними.

В результаті дослідники пов’язали 371 генетичну варіацію з віком першого сексу людини і становленням батьком. З’ясувалося, що вік, в якому людина позбавляється невинності, залежить як від середовища, соціоекономічних факторів, так і від спадковості.

” Ми показали, що наступ раннього дозрівання визначається комбінацією генетики, соціальних факторів і навколишнього середовища. Ми знайшли особливо чіткий зв’язок між раннім сексуальним дебютом, синдромом дефіциту уваги і гіперактивності і вживанням речовин, наприклад раннім курінням ” , – поділилася висновками автор наукової роботи Мелінда Мілс.