Assassin’s Creed Valhalla досі не отримала геймплейного трейлеру, але креативний директор ігор Ашраф Ізмаїл продовжує ділитися подробицями. Минулого разу розробник розповів про повернення прихованого клинка, а тепер повідав про різноманітність в проходженні завдань.
В інтерв’ю для Kotaku Ізмаїл розповів, що Ейвор зможе вирішувати конфлікти не тільки грубою силою, а й дипломатією. У Valhalla гравець отримає в розпорядження власне поселення, головне завдання якого в мирному проживанні на ворожій території. Тому головному герою доведеться не тільки воювати, а й укладати союзи.
Під час розвитку поселення Ейвор почне стикатися з проблемами, викликаними зростанням популяції в його селищі.
“Коли ви вирушаєте в світ, щоб займатися власними справами, ви втягуєтеся в політику. Ви вплуталися в подорож. Ми даємо варіанти. Тому це означає, що іноді ви, скажімо так, можете домовитися, щоб щось вирішити”,-говорить Ізмаїл.
Ubisoft консультувалася з істориками, щоб показати в грі складну тему колонізації. Гравцям стане зрозуміло, як вікінги втратили частину своєї культури, зіткнувшись з європейцями.
У той же час Ейвору доведеться часто махати сокирою і мечем, так як не всі конфлікти вирішуються дипломатією. Тому Valhalla залишиться звичною Assassin’s Creed в геймплейному плані.