Categories: Інше

Світова аудиторія кіберспортивних змагань досягла 1 млрд осіб

Share
Час читання: 2 хв.

Сумарна кількість глядачів, що стежать за різними кіберспортивними змаганнями, досягла 1 мільярда, показало дослідження We Are Social.

А серед молоді традиційний спорт вже менш популярний, ніж чемпіонати по Starcraft або Fortnite.

Аудиторія кіберспортивних змагань по всьому світу майже досягла 1 млрд осіб і вже в рази обганяє багато популярні традиційні види спорту, свідчить звіт Q3 Global Digital Statshot, підготовлений компаніями We Are Social і Hootsuite. На сайті Next Web про тенденції та висновки розповідає один з його авторів-Саймон Кемп.

Всього за рік аудиторія кіберспортивних чемпіонатів зросла в півтора рази. А серед юних глядачів — у віці до 24 років — чемпіонати по Starcraft або Fortnite вже обганяють все, що можуть запропонувати традиційні спортивні федерації.

Дослідження зафіксувало рубіж: 32% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років повідомили, що дивилися недавно будь-якої чемпіонат з кібер-спорту. При цьому лише 31% заявив, що йому або їй було б цікаво подивитися «звичайні» змагання по футболу, крикету або автоперегонів, наприклад. Зрозуміло, проникнення кіберспорту в аудиторію серйозно знижується в міру зростання віку.

Звіт також показав, що вже зараз з кіберспорту за популярністю можуть змагатися лише унікальні події зі світу спорту традиційного — наприклад, Олімпіада або Чемпіонат світу з футболу, за яким стежить близько 3,5 млрд телеглядачів.

Однак «кібер» вже вдвічі популярнішим, ніж гонки «Формули-1» і в 8-10 разів — ніж Світова серія американської бейсбольної ліги або футбольний фінал Супербоул.

Кемп також звертає увагу на значні регіональні відмінності. Наприклад, в Китаї 40% інтернет-користувачів-а це близько 300 млн-стежать за кіберспортом. Середній світовий рівень — 22%. А країни Європи і США поки серйозно відстають.

Дані GlobalWebIndex показують, що за ігровими прямими ефірами на Twitch або YouTube стежать час від часу троє з десяти користувачів — що еквівалентно аудиторії в 1,25 млрд осіб.

Кемп при цьому підкреслює, що колосальний потенціал цієї індустрії вже визнають навіть консервативні експерти. Наприклад, PricewaterhouseCoopers вважає, що кіберспорт зросте сильніше, ніж NFL — ліга, яка проводить змагання з американського футболу.

Андрій Харитоненко

Опублікував
Андрій Харитоненко
  • Останні записи

    Компанія 01.ai анонсувала інноваційну ШІ-модель Yi-Lightning

    Компанія 01.ai представила нову модель ШІ Yi-Lightning, схожу з GPT-4. Для навчання моделі використовувалося 2000…

    15.11.2024

    Вийшов безкоштовний ChatGPT для Windows

    Стартап OpenAI офіційно оголосив про вихід загальнодоступної версії застосунку ChatGPT для користувачів ПК під управлінням…

    15.11.2024

    Дизайн Samsung Galaxy A26 показали на якісних рендерах

    Надійний інсайдер під ніком OnLeaks опублікував серію деталізованих зображень ще не анонсованого смартфона. Крім того,…

    15.11.2024

    iOS 18.1 змушує iPhone перезавантажуватися після трьох днів бездіяльності

    Коли вийшла iOS 18, Apple додала дуже цікаву фішку. Тепер iPhone автоматично перезавантажується кожні три…

    15.11.2024

    Як зрозуміти, що додаток збирає ваші дані без дозволу

    Щороку ми завантажуємо мільярди додатків на смартфони — щоб швидко спілкуватися, займатися банкінгом, редагувати фото…

    14.11.2024

    Google робить свій смартфон потужнішим за допомогою Linux

    В Android 15 QPR2 Beta 1 Google представила нову функцію - Terminal, що дозволяє запускати…

    14.11.2024