Компанія Google вчора представила ігровий потоковий сервіс Google Stadia, який в майбутньому буде підтримувати виведення зображення в дозволі 8K.
Трохи пізніше стало відомо і про апаратну складову серверів, які будуть основою для Stadia. Головна особливість цих серверів в тому, що кожному геймеру буде виділено окремий обчислювальний блок, який фактично представляє окремий ПК.
У конфігурацію цього блоку входить замовний процесор з частотою 2,7 ГГц і невідомою кількістю ядер, що підтримує інструкції AVX2, GPU з 56 блоками CU, пам’яттю HBM2 і продуктивністю 10,7 TFLOPS, а також 16 ГБ пам’яті (судячи з усього, 4 ГБ відеопам’яті і 12 ГБ ОЗП).
Судячи з параметрами, мова про відеокарту Radeon RX Vega 56, так як збігається і кількість блоків CU, і продуктивність (різниця 0,2 TFLOPS).
Апаратна частина буде із часом оновлюватися, так як продуктивності описаної системи точно не вистачить для роздільної здатності 8K.
Також відомо, що в якості операційної системи буде використовуватися Linux, а в якості API — Vulkan. Google вже веде переговори Unreal і Unity щодо підтримки свого нового сервісу.