Останнім часом в Китаї довелося піти на заходи по боротьбі з ігровою залежністю, особливо серед підлітків. Постраждалих від цієї «недуги» налічується близько 24 мільйонів чоловік.
Уряд також звинувачує відеоігри в тому, що вони зокрема винні в поширенні такого захворювання, як короткозорість. Боротьба з відеоіграми не дала очікуваних результатів, тому тепер уряд має намір визнати відеоігри офіційною професією.
Це черговий дуже важливий крок в низці подій, спрямованих на відродження ігрової індустрії після дев’ятимісячної заборони на випуск нових ігор. У грудні минулого року уряд Китаю схвалив випуск в країні нових ігор, яким для цього потрібен дозвіл місцевого регулятора, який виставляє віковий рейтинг.
Китайське управління професійним навичкам (Сhina’s Occupation Skill Testing Authority, OSTA) оприлюднило 25 січня заяву, в якій перераховуються нові види посад та професій, від штучного інтелекту (AI) до інтернету речей (IoT).
Також в якості офіційних посад в країні вказані інженери хмарних обчислень, аналітики великих даних і професійні геймери.
Потенційні професійні геймери або кіберспортсмени будуть брати участь в ігрових змаганнях, працювати в якості партнерів по навчанню, надавати аналіз даних для індустрії та розробляти нові ігри. Ще одна назва професії — професійний ігровий оператор, який буде займатися маркетингом нових та існуючих ігор.