Ринок відеоігор в США досяг в 2018 році рекордного рівня

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

За даними, опублікованими асоціацією розробників програмного забезпечення для розваг (ESA) і групою NPD, індустрія відеоігор в США в 2018 році отримала рекордну виручку в розмірі 43,4 млрд доларів. Це на 18% більше, ніж у 2017 році. Уточнимо, що аналітики врахували витрати на спеціалізоване апаратне і програмне забезпечення, а також покупки всередині ігор, включивши в розгляд консолі, ПК і мобільні пристрої.

Продажі обладнання, включаючи периферійні ігрові пристрої, за рік зросли на 15% – з 6,5 до 7,5 млрд доларів. Програмне забезпечення, включаючи покупки та підписки всередині ігор, принесли 35,8 мільярда доларів. Це на 18% більше показника 2017 року, рівного 30,4 млрд доларів .

У США налічується 150 мільйонів любителів відеоігор, що робить індустрію відеоігор одним з найбільш швидкозростаючих секторів економіки країни. Промисловість забезпечує більше 220 000 робочих місць. Більше 500 коледжів і університетів в 46 штатах пропонують програми або ступені, пов’язані з відеоіграми.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.