За його словами, новинка поєднає в собі потужність традиційного Unreal Engine і простоту редактора Unreal Editor for Fortnite. Двигун дозволить розробникам створювати програми один раз і потім адаптувати їх для різних платформ.
Однією з головних цілей Unreal Engine 6 є створення інтероперабельного контенту, який можна буде переносити між проектами.
Це особливо важливо для розвитку метавсесвіту, де Epic вже співпрацює з Disney над створенням єдиної цифрової екосистеми. У майбутньому такі технології можуть стати доступними та іншим розробникам, від великих студій до незалежних авторів.
Суїні зазначив, що нова платформа дозволить інтегрувати цифрові активи з різних джерел, таких як Roblox та Minecraft, через маркетплейс Fab.
Наразі плани TSMC у Сполучених Штатах залежать від поточної політичної ситуації. Як повідомляє Digitimes, компанія…
Любителі мобільних пристроїв чекають чергових флагманських смартфонів, і на черзі апарати Samsung Galaxy S. Їхня…
Google випустила безкоштовний застосунок чат-бота Gemini для користувачів iPhone - тепер його можна завантажити в…
Чесно кажучи, я теж час від часу беру телефон у ліжко, хоча знаю, що це…
Компанія 01.ai представила нову модель ШІ Yi-Lightning, схожу з GPT-4. Для навчання моделі використовувалося 2000…
Стартап OpenAI офіційно оголосив про вихід загальнодоступної версії застосунку ChatGPT для користувачів ПК під управлінням…