Компанія Sony прагне зробити процес створення ігор для PlayStation більш ефективним та якісним, використовуючи передові досягнення штучного інтелекту та машинного навчання.
Технології допоможуть розробникам оптимізувати свої зусилля, скорочуючи час та витрати на створення ігор. ШІ буде аналізувати дані та виявляти помилки, що дозволить створювати більш реалістичні та захоплюючі ігри.
У грі Marvel’s Spider-Man 2 вже використовується машинне навчання для автоматичної синхронізації субтитрів, що спрощує роботу.
Sony розробляє Volumetric Capture Studio, яка створюватиме 3D-моделі як для власних студій, так і для продажу.
Спільно з Epic Games Sony досліджує можливості реального 3D-рендерінгу на базі Unreal Engine, відкриваючи нові обрії для прискорення розробки ігор та мультимедійних проектів.
Після недавнього випуску PlayStation 5 Pro вже з'явилися припущення про наступну велику консоль Sony -…
Знаєте, з сучасними смартфонами постійна повна розрядка – це не просто зайве, а навіть шкідливо.…
Графічні прискорювачі розвиваються семимильними темпами, проте продуктивності навіть найпотужніших GPU не вистачає для забезпечення плавного…
Агентство Bloomberg повідомляє, що Apple тепер вважається банком у США завдяки технологіям Apple Pay і…
Google оголосила про поліпшення функції Android Switch, призначеної для перенесення даних між смартфонами. У 2025…
Авторитетний інсайдер і голова аналітичної фірми DSCC Росс Янг заявив, що наступного року Samsung випустить…