Друга частина “Дюни” знімалася з допомогою об’єктивів української компанії IronGlass

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Українська компанія IronGlass стала частиною створення продовження фільму “Дюна” режисера Дені Вільньова. Костянтин Гаркавий з IronGlass поділився цією новиною на своїй сторінці у Facebook.

Це не перший раз, коли об’єктиви компанії брали участь у створенні кіношедеврів, але вони виявилися особливо корисними для зйомок піщаних пейзажів “Дюни”. Розробка корпусу та механіки почалася ще у 2021 році, а прототипи були готові на початку 2022 року. Навіть під час повномасштабної війни команда IronGlass продовжувала працювати (частина співробітників – буквально з окопів), забезпечуючи вчасне виготовлення об’єктивів.

Оператор фільму Грейг Фрейзер відзначив високу якість українських об’єктивів. Разом із компанією ARRI Rental, яка забезпечувала техніку для зйомок, вони вибрали IronGlass для цього проєкту.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Компанія IronGlass з Запоріжжя спеціалізується на переробці старих об’єктивів, зокрема радянських “Геліосів”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.