Заключний триместр минулого року «ознаменувався» скороченням світових поставок споживчих процесорів та ігрових графічних чіпів NVIDIA, що загрожує дефіцитом відеокарт на короткостроковому горизонті, інформує MyDrivers.
Експерти китайського медіа-ресурсу не уточнюють, на які моделі геймерських відеокарт може поширитися зазначений процес. При цьому на торгових онлайн-майданчиках КНР, Європи та США зараз фіксується подорожчання GPU серії RTX 40хх, зазначається в публікації.
Можлива причина збоїв – переорієнтація групи NVIDIA на індустрію спеціалізованих чіпсетів для навчання штучного інтелекту (цей сегмент, за словами опитаних редакцією порталу аналітиків, є набагато прибутковішим у порівнянні зі споживчими відеокартами).
У зв’язку з цим існує чимала ймовірність формування дефіциту карт сімейства RTX 40xx Super, що загрожує зростанням цін.
Зазначається, що індустрія ІІ регулярно стикається з проблемою нестачі спеціалізованих прискорювачів для навчання нейромереж через вимогливість процесу до обчислювальної потужності, пам’яті та енергії.
Нагадаємо, у 2020-22 рр. ринок пережив дефіцит відеокарт внаслідок пандемії КОВІД-19 та обумовленого нею простою заводів. В результаті по всьому світу було зафіксовано суттєве зростання вартості продукції всіх без винятку чіпмейкерів. Ситуація посилилася вибуховим зростанням цін на криптовалюти, для майнінгу якої використовуються процесори NVIDIA, Radeon та інших виробників.
Samsung повернула собі лідерство на світовому ринку складних смартфонів, значно збільшивши свою частку ринку з…
Стартап Ілона Маска xAI, що спеціалізується на штучному інтелекті, близький до залучення інвестицій на суму…
Авторитетний "Samsung-інсайдер" Ice Universe повідомив, що під час внутрішнього тестування розробники оболонки One UI 7…
Буквально нещодавно компанія Apple випустила першу партію комп'ютерів на чипах M4. Найімовірніше, цього року більше…
Глава компанії Huawei Річард Ю офіційно заявив, що презентація нової флагманської серії HUAWEI Mate 70…
За даними китайської дослідницької компанії, Samsung планує випустити свої перші окуляри доповненої реальності в третьому…