Технологічні гіганти, такі як Apple, Google, Comcast, NVIDIA, Valve, Nokia та Ericsson, беруть участь у проектах з низькою затримкою, невеликими втратами та масштабованою пропускною здатністю. Його завдання-зменшити затримку передачі даних в Інтернеті. Про це повідомляє techspot.
Тепер навіть власники гігабітного інтернету не застраховані від повільного завантаження веб-сайту, буферизації Відео для відтворення, перерваних або повільних відеодзвінків і швидких супротивників в грі. Затримка пов’язана з цим. Це час, необхідний пристрою для надсилання та отримання інформації на сервер.
Новий стандарт, скорочений як L4S, включає низьку затримку та втрати, а також масштабовану пропускну здатність. При виявленні підвищеного навантаження L4S зменшує кількість відправлених мережевих пакетів. Зазвичай пристрій усвідомлює, що надсилає занадто багато даних. Тобто цей стандарт допомагає усунути затримку між виникненням проблеми і моментом її виявлення пристроєм. Система підтримує достатню пропускну здатність при мінімізації затримки.