Старший віце-президент Apple з розробки ПЗ Крейг Федеріги і віце-президент Apple з інтерфейсу користувача Алан Дай розповіли, як розроблявся Dynamic Island.
За словами керівників, Dynamic Island — кардинальна зміна досвіду користувача в iPhone за останні 5 років. Це сталося вперше після виходу на ринок iPhone X. І нові рішення для iPhone 14 Pro.
Після того, як у верхній частині екрану iPhone звільнився простір через зменшення системи камер TrueDepth, фахівці Apple думали про те, як у фірмовому стилі компанії створити щось елегантне, але дуже корисне. Федеригі зазначив, що Dynamic Island хоч і трохи відрізняється від ідей антропоморфізму, але все одно надає кожному iPhone нового сильного заряду індивідуальності.
ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ
Компанія прагнула створити «безшовний» досвід, такий, в якому якнайбільше буде розмита грань між тим, де закінчується обладнання та починається ПЗ.
“Для нас було вкрай цікаво об’єднати те, що відбувається на нашому iPhone, у цьому невеликому інтерактивному місці”, – розповів Крейг Федерігі.
Над проектом 6G-пристрою одночасно працювали такі компанії, як NEC Corporation, Fujitsu, DOCOMO та NTT. На…
Перше, на що звернуло увагу джерело, так це на те, що Xiaomi 15 Pro отримає…
Майбутній доладний телефон Motorola Razr 50 Ultra, схоже, близький до випуску, оскільки в мережі з'явилися…
"Передбачається, що це більш простий компаньйон для мого телефону, проте R1 часто говорить мені використовувати…
Поява про «розумних кілець» стає черговим модним цифровим трендом. Виробникам потрібно щось випускати, а новий…
Портал 9to5Mac поділився новими подробицями про плани Apple з розробки та випуску своїх перших пристроїв…