Серія The Sims ніколи не відрізнялася високими стандартами в плані графіки. Воно й зрозуміло: продукт масовий, і надзвичайно високі системні вимоги в ньому ні до чого. Але що, якщо б наступна частина The Sims порушила це правило і стала б одним із законодавців в плані ігрової графіки? Ентузіаст Priymak Elysium, озброївшись набором інструментів Unreal Engine 5 з раннього доступу, показав, що могло б вийти.
При створенні свого «концепту» ентузіаст в повній мірі задіяв можливості ранньої версії Unreal Engine 5, включаючи систему освітлення Lumen і підтримку трасування променів. Судячи з усього, система роботи з імпортованими Ассет Nanite тут також застосовувалася.
Що стосується франшизи The Sims, то четверта номерна частина поки є останньою і найсвіжішою. Для неї продовжують виходити тематичні доповнення та оновлення, так що проєкт живіший за всіх живих. І про існування наступної частини поки не з’являються навіть чутки.