Вчора ми дізналися, що клієнт Epic Games Store копіює файл даних Steam. Epic стверджує, що клієнт не торкається локальної зашифрованої версії файлу поки користувач не вирішить імпортувати список друзів Steam, а після відправляє ідентифікатори друзів на сервери.
Технічний директор Valve Даг Ломбарді заявив, що компанія «вивчає яку інформацію використовує завантажувач Epic з Steam».
“Клієнт Steam локально зберігає такі дані, як список ваших ігор, друзів, токени авторизації (аналогічно інформації, що зберігається в файлах браузера). Це особисті дані користувача, які зберігаються на домашньому комп’ютері і не призначені для використання іншими програмами або завантаження в сторонню службу. Користувачі можуть знайти localconfig.vdf і інші файли конфігурації Steam в каталозі установки свого клієнта Steam і відкрити їх в текстовому редакторі, щоб побачити, які дані містяться в цих файлах. Вони також можуть переглянути дані, пов’язані з їхнім обліковим записом Steam за посиланням”.
ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ
Ломбарді вважає, що клієнт Epic Store не повинен чіпати чужий файл. Не виключено, що в майбутньому Valve зашифрує локальні дані, щоб запобігти їх копіювання.
Схоже, Google працює над цікавою новою можливістю для користувачів Android – можливістю керування виведенням звуку…
Російська компанія «Герань» заявила про створення мобільної установки «Абзац», яка, за їхніми словами, здатна боротися з безпілотними літальними…
Багато власників смартфонів побоюються залишати гаджети на зарядці на всю ніч і правильно роблять. Пояснюємо,…
Нещодавній звіт фахівців з кібербезпеки з Citizen Lab виявив суттєвий недолік безпеки в кількох популярних…
Хакери почали розповсюджувати нове шкідливе програмне забезпечення для операційної системи Android під назвою Wpeeper. Цю…
Комунікація ближнього поля (далі NFC) - це технологія смартфонів і пристроїв, що носяться, яка живе…