У світі геймерів витає хвилювання напередодні виходу Grand Theft Auto 6, а нещодавно опублікований трейлер тільки підігрів інтерес.
Експерти з Digital Foundry взялися за аналіз ролика, щоб розібратися, чи дійсно ми бачимо ігрову графіку новенької гри Rockstar Games.
Фахівці зазначають, що, хоча вони не впевнені на 100%, що графіка в грі буде ідентичною до тієї, що показана в трейлері, є сильні підстави вважати, що сцени, які демонструють, були згенеровані на ігровому рушії.
Однією з ключових ознак є якість зображення, яка не досягає нативного 4K, а також характерні артефакти масштабування, властиві технології AMD FSR.
Крім того, увагу експертів привернуло волосся персонажів, яке, на їхню думку, не має настільки реалістичного вигляду, як якби ролик був обрахований на потужному ПК. Це вказує на те, що трейлер, найімовірніше, демонструє графіку, що генерується на ігрових консолях.
Digital Foundry також висловлюють припущення, що в GTA 6 може не бути режиму продуктивності через високу якість графіки, а також очікуються деякі компроміси в трасуванні променів.
Особливо це стосується версії гри для Xbox Series S, яка, ймовірно, отримає значний даунгрейд порівняно з іншими платформами.
Нагадаємо, що реліз GTA 6 заплановано на 2025 рік, і поки що як цільові платформи вказано тільки консолі PS5 і Xbox Series X/S.