«Xbox Series X забезпечує справжній стрибок поколінь в обчислювальній та графічній потужності завдяки передовим технологіям, які призводять до більш високої частоти кадрів, а також допомагають створювати великі і захоплюючі світи на відміну від усього, що можна побачити в консольних іграх», – стверджує глава Xbox Філ Спенсер.
Очікується підтримка 8K ігор з частотою кадрів 120 FPS. Microsoft заявляє, що співпрацює з організацією HDMI і виробниками телевізорів для включення автоматичного режиму низької затримки (ALLM) і змінної частоти поновлення (VRR) в рамках стандарту HDMI 2.1. Це повинно зменшити затримку введення і згладити візуальні ефекти в іграх на телевізорах.
Крім цього, повідомляється про підтримка функції «швидкого відновлення». Microsoft вже використовувала цю можливість на Xbox One, але власники Xbox Series X зможуть відновлювати кілька ігор з призупиненого стану. Ця буде відмінним способом для перемикання між іграми або виходу з режиму очікування.
Варто нагадати про зворотну сумісність з іграми для оригінального Xbox, Xbox 360 і Xbox One. Виробник повідомляє, що в майбутні ігри від власних студій можна буде грати на консолях Xbox One і Xbox Series X, такі видання отримають спеціальне маркування Smart Delivery. У сторонніх розробників з’явиться аналогічна можливість. Microsoft обіцяє розповісти ще більше подробиць в найближчі місяці.