Віце-президент компанії 3D Realms Фредерік Шрайбер розповів про те, чому ігрові приставки нового покоління краще, ніж сервіс для хмарного стрімінга від американської корпорації Google. Стверджується, що консолі Sony PlayStation 5 і Microsoft Xbox Two (передбачуване назва) виявляться відчутно більш продуктивними, а грати в них можна буде навіть без підключення до інтернету, чого не можна завантажити по сервісу Stadia, де від пропускної здатності інтернет-каналу залежить взагалі все, аж до якості графіки і затримки передачі сигналу.
Крім того, було висловлено думку про те, що для консолей від Sony і Xbox будуть випускатися цікаві і якісні ексклюзиви, тоді як сервіс Google Stadia запропонувати всього цього, на жаль, користувачам не зможе. Відзначається, що на нинішньому етапі розвитку технологій для хмарного гейминга ще занадто рано, тому що впроваджувати його можна буде лише через 5 – 10 років, коли світ буде до цього готовий, а до того моменту на ринку з’явиться ще одне нове покоління ігрових приставок, яке виявиться могутніше моделей, поява яких очікується в 2020 році.
На початковому етапі консолі Sony PlayStation 5 і Microsoft Xbox Two виявляться значно потужнішими Google Stadia, а ще вони запропонують багато ексклюзивних відеоігор. Саме тому Фредерік Шрайбер переконаний в тому, що ігрові приставки нового покоління в пух і прах рознесуть розробку «пошукового гіганта», яка виявиться нішевим продуктом, використовувати який будуть лише одиниці, принаймні до 2025 року. Очікується, що консолі нового покоління виявляться представлені публіці вже в 2020 році, коли їх і запустять в продаж по всьому світу.