Нехай Nvidia поки не представила 7-нанометровий GPU Ampere, але на GTC 2019 трапився інший важливий анонс, який зачіпає більшість користувачів 3D-карт компанії поточного (Turing) та минулого (Pascal) поколінь: ці відеокарти отримають підтримку трасування променів в реальному часі, яка буде виконуватися на шейдерних ядрах. Так що технологія в якійсь мірі перестане бути ексклюзивом відеокарт RTX.
Трасування променів в реальному часі на відеокартах GeForce GTX запрацює у квітні з виходом нового драйвера з підтримкою DirectX Raytracing (DXR). Правда, продуктивність в іграх з трасуванням променів на GeForce GTX буде нижче, ніж на GeForce RTX, що добре показано на графіках нижче.
Напевно не всі користувачі захочуть пожертвувати продуктивності в грі на догоду ще більш якісній картинці, однак сама по собі можливість запуску технології, яка є доступною тільки на більш дорогих відеокартах, напевно порадує багатьох.
Чесно кажучи, я теж час від часу беру телефон у ліжко, хоча знаю, що це…
Компанія 01.ai представила нову модель ШІ Yi-Lightning, схожу з GPT-4. Для навчання моделі використовувалося 2000…
Стартап OpenAI офіційно оголосив про вихід загальнодоступної версії застосунку ChatGPT для користувачів ПК під управлінням…
Надійний інсайдер під ніком OnLeaks опублікував серію деталізованих зображень ще не анонсованого смартфона. Крім того,…
Коли вийшла iOS 18, Apple додала дуже цікаву фішку. Тепер iPhone автоматично перезавантажується кожні три…
Щороку ми завантажуємо мільярди додатків на смартфони — щоб швидко спілкуватися, займатися банкінгом, редагувати фото…