Пару тижнів тому вийшла гра Battlefield V — перший доступний проект із підтримкою трасування променів. І перші ж тести показали, що активація відповідного режиму просто катастрофічно знижує продуктивність.
Навіть старша карта GeForce RTX 2080 Ti в 4K при включенні максимальних налаштувань DXR RayTrace Reflections демонструє лише близько 30 к/с.
Однак проблема виявилася вирішуваною. Як і в багатьох подібних випадках, проблема опинилася в оптимізації. Драйвер GeForce Game Ready 417.22 WHQL, який вже доступний для скачування, в тому числі підвищує продуктивність в Battlefield V при активації DXR RayTrace Reflections. Представники Nvidia і DICE стверджують, що підвищує на величину до 50%. У дієвості нового драйвера можна переконатися завдяки офіційному відео.
До речі, оновлення драйвера приурочено до оновлення самої гри, так як завтра стане доступно додаток Tides of War Chapter 1: Overture.
Незважаючи на оптимізацію, заповітні 60 к/с при максимальних налаштуваннях навіть GeForce RTX 2080 Ti зможе забезпечити лише із роздільною здатністю 2560 × 1440 пікселів.
Компанія 01.ai представила нову модель ШІ Yi-Lightning, схожу з GPT-4. Для навчання моделі використовувалося 2000…
Стартап OpenAI офіційно оголосив про вихід загальнодоступної версії застосунку ChatGPT для користувачів ПК під управлінням…
Надійний інсайдер під ніком OnLeaks опублікував серію деталізованих зображень ще не анонсованого смартфона. Крім того,…
Коли вийшла iOS 18, Apple додала дуже цікаву фішку. Тепер iPhone автоматично перезавантажується кожні три…
Щороку ми завантажуємо мільярди додатків на смартфони — щоб швидко спілкуватися, займатися банкінгом, редагувати фото…
В Android 15 QPR2 Beta 1 Google представила нову функцію - Terminal, що дозволяє запускати…