Незважаючи на те, що ринок VR-пристроїв ще досить молодий, його вже встигли поділити між собою Oculus VR, випустивши Oculus Rift і компанії-гіганти HTC і Sony зі своїми шоломами HTC Vive і PS VR відповідно. Звичайно, існує маса рішень на базі мобільних телефонів від тієї ж Samsung або «картонний VR» Google Cardboard, але їх частка невелика. Однак потіснити конкурентів намірилася китайська компанія Shadow Creator, яка представила свою гарнітуру для занурення у віртуальну реальність. Причому гарнітуру бездротову, з відкритим вихідним кодом, топовим залізом і по вкрай привабливою ціною.
Нова гарнітура отримала назву Shadow VR. «Серцем» пристрою став процесор Snapdragon 835, який дуже часто встановлювався в самі різні смартфони починаючи з середини-кінця минулого 2017 року. Для харчування використовується вбудована батарея ємністю 3400 мАг. При цьому роз’ємом для підзарядки набирає зараз популярність USB Type-C, а експлуатувати гарнітуру при бажанні можна і з проводом, підключивши її до зовнішнього джерела живлення.
Що стосується інших характеристик: як оптики використовуються лінзи Френеля. Їх основною перевагою є те, що вони, по-перше, набагато тонше звичайних лінз, а по-друге, завдяки своїй конструкції, забезпечують більший кут огляду і меншу кількість спотворень. У даній моделі кут огляду становить 110 градусів, а роздільна здатність дисплея дорівнює 2560х1440 пікселів.
Крім цього, в комплекті з шоломом поставляються спеціальні контролери, які забезпечують 6 ступенів свободи. На контролерах є всі необхідні кнопки і трекпад для управління. До речі, частина кнопок винесена на бічні поверхні контролерів, такі самі, як і у PlayStation Move. Всі датчики для відстеження за переміщенням в просторі шолома і контролерів знаходяться безпосередньо усередині Shadow VR, так що ніяких додаткових сенсорів розставляти по кімнаті не потрібно.
Ну і, нарешті, найважливіше – ціна. При вельми непоганій комплектації і характеристиках, вартість пристрою становить усього 399 доларів США. І це дає компанії Shadow Creator досить непогані шанси на те, щоб зайняти свою нішу на ринку VR-пристроїв.