На ринку нині існують три основні платформи для запуску сучасних ААА-ігор з високою якістю: PC, PlayStation 5 і Xbox Series S/X.
Розробники часто випускають ігри для перших двох платформ одночасно або з невеликою затримкою, але коли справа доходить до Xbox, питання про створення окремої версії для цієї консолі виникає все частіше.
Причина в глобальній помилці Microsoft, яка вирішила випустити дві версії Xbox: стандартну потужну та бюджетну Xbox Series S. Спочатку Xbox Series S могла впоратися з ААА-проектами, але з появою Unreal Engine 5 та його технічних удосконалень ця бюджетна консоль не може забезпечити прийнятний рівень FPS.
Через це фанатам Xbox довелося чекати три місяці на Baldur’s Gate 3 після релізу на PS5, поки Larian Studios проводила “оптимізацію” для Series S.
Зараз ситуація повторюється з Black Myth: Wukong, яка розійшлася тиражем 10 млн копій в перші дні. Game Science намагається узгодити гру з можливостями Xbox Series S разом з Microsoft. Однак, через вимогу Microsoft не розділяти версії для Series S і Series X, власники останньої не отримують гру вчасно через обмеження Series S.
Багато розробників стають скептично налаштованими щодо необхідності випуску ігор для Xbox через слабкі продажі та витрати на адаптацію. В результаті, деякі можуть просто відмовитися від розробки для цієї платформи.
З 1 грудня в Україні стартувала нова програма державної підтримки, яка передбачає виплату 1000 гривень.…
Портал MacRumors повідомляє, що Apple проводить внутрішнє тестування iOS 18.2.1. Про це свідчать логи відвідування…
Носіння розумного годинника може нести потенційну шкоду для здоров’я, як свідчить нове дослідження. Вчені виявили,…
Оскільки Apple все ще поширює оновлення на базі iOS 18 і робитиме це ще кілька…
Багато хто з нас хоча б раз стикався з труднощами при підключенні до Інтернету, коли…
У соціальних мережах знову з'явилися припущення про швидкий реліз нового трейлера Grand Theft Auto VI.…