За інформацією інсайдера Moore’s Law is Dead, продуктивність графічного процесора PlayStation 5 Pro (PS5 Pro) буде в кілька разів вищою, порівняно з базовою версією ігрової консолі, він підтримуватиме формати обчислень, необхідні для штучного інтелекту, а також нову версію технології масштабування роздільної здатності PSSR (Spectral Super Resolution), повідомляє VideoCardz.
Передбачуваний рівень обчислювальної продуктивності графічного процесора PS5 Pro на цілих операціях з 8-бітними числами (INT8) досягає 300 TOPS і 67 терафлопс при операціях над 16-бітними числами з плаваючою комою (FP16). Це також означає, що на обчисленнях одинарної точності (FP32) продуктивність повинна досягати 33,5 терафлопс – це більш ніж у 3 рази вище, ніж у поточної версії PS5. Припускаючи, що GPU включає 60 обчислювальних блоків, як стверджувалося в попередніх чутках, за названих показників обчислювальної продуктивності пікова частота графічного процесора нової консолі повинна досягати 2,20…2,45 ГГц.
Що стосується нової версії масштабування зображення, йдеться про покращену версію TAAU (Temporal Anti Aliasing Upscale) із застосуванням машинного навчання. Технологія використовуватиме ті ж вхідні дані, що і NVIDIA DLSS з AMD FSR, матиме підтримку HDR, динамічну зміну вхідного дозволу з масштабуванням аж до 8K. Попередні результати показують перевагу PSSR над FSR2.
За чутками, Sony PlayStation 5 Pro можуть випустити наприкінці року, а її APU буде заснований на архітектурах AMD Zen 2 та RDNA 3. Офіційно про нову консоль нічого не повідомлялося.