Ґаджети

PlayStation 6 може отримати технологію реконструкції променів, а трасування шляху в іграх стане звичайним явищем

Share
Час читання: 2 хв.

Хоча до випуску PlayStation 6 ще далеко, здається, що Sony працює над кількома речами, які суттєво змінять консольний геймінг.

У новому відео, опублікованому цього тижня, RedGamingTech розглядає перші чутки про наступну консоль Sony, виокремлюючи кілька цікавих напрямків, над якими працює японська компанія. Оскільки говорити про можливості ще занадто рано, CPU і GPU для PlayStation 6 ще не визначено, і підготовка їхніх APU відстає від того, що розробляє Microsoft для своєї консолі наступного покоління, оскільки система Sony вийде пізніше, ніж у Microsoft.

Згідно з чутками від кількох джерел, Sony розглядає можливість використання дизайну з чіплетами, який AMD вже застосовує в деяких неігрових продуктах. Здається, що японська компанія також досліджує якийсь тип великого кешу, який допоміг би розробникам справлятися з обчислювальними завданнями і змішаними навантаженнями CPU і GPU, оскільки консоль, імовірно, буде використовувати пам’ять GDDR7, затримка якої може бути проблемою для CPU консолі.

Хоча характеристики PlayStation 6 далекі до затвердження, у нас вже є гарне уявлення про те, на чому Sony зосередиться у своїй системі наступного покоління: генеративний ШІ та поліпшення трасування променів. Увага на генеративний ШІ може стати революційною зміною для всіх видів ігор, створюючи більш інтерактивні та занурювальні переживання навіть в однокористувацьких іграх.

Що стосується трасування променів, яке вже отримає підвищення продуктивності з ще не оголошеною PlayStation 5 Pro, Sony, схоже, працює над впровадженням деякого виду технології реконструкції променів, про яку вони вже говорили під час нещодавньої презентації. Хоча презентація була в основному зосереджена на фільмах, японська компанія також показала логотип PlayStation і говорила про геймінг, додатково підкреслюючи, наскільки важливим буде трасування променів у майбутньому консольного геймінгу.

Крім того, джерела повідомили RedGamingTech, що трасування шляху в іграх PlayStation 6 не буде рідкістю, так само як сьогодні трасування променів не є рідкістю в консольних іграх.

Очікується, що PlayStation 6 вийде у 2027-2028 роках.

Скарбик Павло

Закінчив Тернопільський національний технічний університет, почав писати про IT у 2015 році. Люблю розповідати про iPhone і Mac, автомобілі, їжу, гаджети розумного будинку і роблю огляди. Також захоплююся спортом а саме баскетболом і активним відпочинком на свіжому повітрі. Головний редактор iTechua.com.

View Comments

  • 2027-2028 роках,nvidia к тому часу буде мати продуктивність цієї ps6 у якійсь 6060ti

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: PlayStation
  • Останні записи

    YouTube почне блокувати відео з клікбейтом та дипфейками

    Компанія Google запровадила нові обмеження для контенту, що публікується на YouTube. Відтепер блокуватимуть ролики, в…

    19.12.2024

    Як Apple зробить Vision Pro доступнішими: два способи зниження ціни

    Apple планує випустити нове покоління гарнітур Vision вже в 2026 році, і, за даними TrendForce,…

    19.12.2024

    iOS може стати більш відкритою через вимоги ЄС

    Євросоюз уже змусив Apple дозволити на iPhone сторонні магазини додатків, доступ до NFC для платіжних…

    19.12.2024

    Apple працює над iOS 19 і visionOS 3: що відомо про нові операційні системи

    В останні тижні інженери Apple зосередилися на створенні нових операційних систем, які, ймовірно, будуть представлені…

    19.12.2024

    One UI 6.1 спричинила проблеми для Galaxy S22: гальмування та циклічне перезавантаження

    У соціальних мережах і на офіційному форумі Samsung з'явилося багато скарг на роботу смартфонів лінійки…

    19.12.2024

    Стали відомі характеристики Google Pixel 9a: майже преміальний смартфон

    До нового Pixel 9a ще півроку, але в мережі вже просто шалений ажіотаж. Постійно з'являються…

    19.12.2024