Ґаджети

PlayStation 5 втрачає продуктивність- нові нюанси розкрила технологія SmartShift

Share
Час читання: 2 хв.

Нагадаємо, генеральний директор Sony Interactive Entertainment підтвердив неможливість запуску на PS5 ігор від PS3, PS2 і PS1. Прикро, але це не найгірша новина. Безліч чуток говорять про проблеми з виробництвом, хоча офіційні джерела їх заперечують. Проте шанувальників не обдуриш, багато користувачів відзначають, що якщо раніше Sony стверджувала, що більшість нових ігор вийде ексклюзивно для PS5, то тепер ситуація змінилася, компанія планує випускати більшу частину нових ігор і для PS4. Це може вказувати на те, що компанія так чи інакше стикається з деякими проблемами, у всякому разі саме так інтерпретують новини в співтоваристві шанувальників консолі.

Не секрет, що з обчислювальною потужністю PlayStation 5 відстає від свого конкурента. В основному це відноситься до графічної підсистеми. Це також не радує, але більш висока частота роботи графічного чипа, ефективні технології стиснення даних, швидкий твердотільний накопичувач і інші можливості залишали надію на те, що в цілому наявні недоліки будуть компенсовані рядом істотних переваг. Але і тут не все так просто.

Один з технічних фахівців, відомий в twitter під псевдонімом blue nugroho (@blueisviolet), відзначає, що реальна продуктивність PlayStation 5 буде нижчою від заявленої. В черговий раз підкреслюється стара інформація про те, що графічний чип (імовірно Navi10 Lite) буде заснований на модифікованій архітектурі RDNA першого покоління. А тепер стало відомо про те, як технологія SmartShift буде керувати динамічною частотою процесора і графічного чипа PS5.

При максимальному навантаженні на процесор його частота складе 3,5 ГГц, а графічний чип буде працювати всього лише при 1,2 ГГц. В умовах рівномірного навантаження формула частот набирає вигляду 3,2 + 1,8 ГГц. Максимальну частоту в 2,2 ГГц графічний чип зможе досягти тільки при роботі процесора на частоті 2 ГГц. Це знижує фактичну продуктивність PS5 з заявлених 10 Тфлопс до 8,3 Тфлопс. На думку blue nugroho, консолі доведеться використовувати різні оптимізації: знижувати якість зображення, використовувати розмиття, застосовувати динамічну зміну роздільної здатності, щоб підтримувати стабільну частоту кадрів.

Лужна Софія

Глибокі знання та досвід Софії у сфері технічної підтримки зробили її надійним помічником у вирішенні проблем, а пристрасть до технологій спонукала її ділитися своїми знаннями з іншими за допомогою свого контенту. Як людина, яка щодня працює над усуненням проблем і навчає своїх користувачів користуватися всіма доступними інструментами, маючи лише обліковий запис Google, її висвітлення новин, як правило, зосереджене на наданні читачам більш зручної для користувача точки зору та деяких менш відомих цікавинок на цю тему.

Опублікував
Лужна Софія
  • Останні записи

    4 прості налаштування, які допоможуть продовжити час роботи пристрою

    Пам'ятаєте ті часи, коли телефони могли працювати кілька днів без підзарядки? Це було реально, особливо…

    15.11.2024

    Xiaomi анонсувала нову версію операційної системи HyperOS 2

    Компанія Xiaomi анонсувала вихід нової операційної системи HyperOS 2, яка буде заснована на Android 15.…

    15.11.2024

    Wi-Fi 8 запропонує швидкість як у Wi-Fi 7, але з більшою надійністю

    Бездротові технології продовжують розвиватися. Хоча організація IEEE ще не затвердила стандарт Wi-Fi 7, уже ведеться…

    15.11.2024

    Акції Samsung досягли максимального зростання з початку 2021 року

    Здавалося б, південнокорейського гіганта Samsung Electronics вже довго переслідують невдачі, і котирування його акцій з…

    15.11.2024

    Названо точну дату презентації Samsung Galaxy S25

    Кілька днів тому в мережі з'явилася інформація, що Samsung проведе презентації серії Galaxy S25 вже…

    15.11.2024

    Baidu показала інноваційні окуляри з інтегрованим штучним інтелектом

    Китайська компанія Baidu представила свої нові розумні окуляри під назвою Xiaodu AI Glasses на конференції…

    15.11.2024