Компанія Microsoft розповіла про всі відмінності нового покоління Xbox від попереднього. Комплекс заходів щодо покращення консолі отримав назву Velocity Architecture.
За своєю суттю Velocity Architecture є нічим іншим, як набором розроблених Microsoft технологій, покликаних разом сприяти прискоренню і оптимізації обміну даними всередині Xbox Series X, щоб консоль могла уникнути ефекту “пляшкового горла”. До комплексу входять чотири основні частини: кастомний SSD, система апаратної декомпресії даних, покращене API для доступу до даних на диску, а також система, що відповідає за раціональну підгрузку текстур в оперативну пам’ять.
За словами самої Microsoft, Velocity Architecture дасть розробникам ігор куди більшу свободу, ніж у них була раніше, в тому числі і при створенні нових проєктів з великими і деталізованими світами і локаціями. Так, наприклад, екрани завантаження підуть в минуле, в той час як системи миттєвого переміщення будуть по-справжньому миттєвими, без екрану очікування.
З повним переліком нововведень, які принесе впровадження даної технології в Xbox Series X, ви можете ознайомитися перейшовши в офіційний блог Microsoft. Варто лише зазначити, що, цілком ймовірно, у творців Xbox є чим відповісти Sony з їх швидким SSD в PlayStation 5.