Статті

Названо 4 серйозні недоліки консолей, про які не розкажуть у рекламі

Share
Час читання: 3 хв.

Ігровий пристрій вибрати непросто. У ПК, PS5 і Xbox Series X|S безліч відмінностей, в яких варто розібратися перед покупкою. Найчастіше до мінусів консолей зараховують автоприцілювання з геймпада у шутерах та відсутність глобальних стратегій. На жаль, на цьому перелік не закінчується.

Не у всіх консольних ігор високі налаштування графіки

Ігрові консолі здаються вигідними порівняно з ПК. Вони спеціальна екосистема, відсутність налаштувань і легке підключення до телевізора за принципом «включи і грай». Ігри для консолей оптимізують, тому здається, що вони йдуть у високій якості за промовчанням. Але це не так.

Насправді візуал ігор на консолях помітно поступається ПК. Він не тільки не дотягує до магічної «ультри», але часто є спеціальним набором середніх налаштувань. Особливо зниження якості помітно наприкінці покоління та молодших моделях.

Динамічна роздільна здатність знижує якість картинки

Коли розробники ігор упираються в межу продуктивності консолі, вони знижують роздільну здатність картинки. Минуле покоління цілилося в 1080p, але за нестачі потужності часто знижувало його до 900p. Серед нових приставок схоже відбувається з Xbox Series S. Молодша консоль Microsoft вже на релізі вперлася в стелю продуктивності і часто повторює старий трюк. На вищому дозволі вона перетворює картинку на мило.

Старші консолі покоління PS5 і Xbox Series X ціляться в 4K-геймінг, про що прямо заявляють на коробках. Зрозуміло, чесного 2160p там часто немає – на допомогу приходить апскейл зображення з нижчого дозволу. Нативне 4K буває у поодиноких ігор. Найкраще нові консолі працюють у 1440p.

30 FPS – основний фреймрейт консолей

30 кадрів за секунду – пережиток минулого. Минуле покоління приставок видавало дивовижний рівень графіки у проектах на зразок The Last of Us та Horizon Zero Dawn, тому гравці прощали низький фреймрейт. Але нові консолі неприємно здивували. Замість переходу на сучасний стандарт 60 FPS з’явилося гнучке налаштування – режими «якості» та «продуктивності», а деякі вимогливі ігри (A Plague Tale Requiem) йдуть лише у 30 кадрів. Як ви розумієте, “продуктивність” – це помітне зниження графіки. Віддушиною для консольних геймерів може стати стандарт 40 FPS, заточений під дисплеї з підтримкою 120 Гц.

Багато оглядів Digital Foundry показали, що консольної оптимізації також бракує стабільної частоти кадрів. Лише ексклюзивні ігри внутрішніх студій Sony та Microsoft відполіровані до блиску. У звичайних тайтлах просідання практично гарантовані.

Консолі також потребують оновлення заліза

І тут ми приходимо до дивовижного висновку – консолям також потрібно оновлювати залізо. Версія Pro вийшла через три роки після релізу PS4, а Xbox One X лише роком пізніше. Актуальному поколінню консолей скоро виповниться три роки, і ми вже помічаємо, як воно не справляється з новими іграми і повертається до старих стандартів кадрової частоти. Консолі у цьому плані не відрізняються від ПК.

Все вірно! Цикл ігрового ПК так само триває 3-4 роки, а потім гравці оновлюють його або максимально скорочуються і грають у компромісні варіанти. Консольна оптимізація допомагає, але якість ігрового досвіду також значно падає. Приставка пихкає і знижує графіку, а нова коштує повну ціну. Ви не захочете мучити себе та купіть нову версію. Усі як на ПК.

Лужна Софія

Глибокі знання та досвід Софії у сфері технічної підтримки зробили її надійним помічником у вирішенні проблем, а пристрасть до технологій спонукала її ділитися своїми знаннями з іншими за допомогою свого контенту. Як людина, яка щодня працює над усуненням проблем і навчає своїх користувачів користуватися всіма доступними інструментами, маючи лише обліковий запис Google, її висвітлення новин, як правило, зосереджене на наданні читачам більш зручної для користувача точки зору та деяких менш відомих цікавинок на цю тему.

View Comments

  • Та шо тут говорити..консолі до сих пір коштують 30к грн майже. Та ігри ще подорожчали до 2400. Збираючи зараз ігровий комп то за 20 тис грн можна купити 3080 карту яка значно швидша за те що в цих консолях. Та ігри у стімі та епіку коштують 700-1200грн..або зовсім безкоштовно з торенту))) тому купувати консолі у нас це для мажорів зараз.

    • Смішно. Нагадайте скільки коштує відяха 3080?))

Опублікував
Лужна Софія
  • Останні записи

    AirPort більше не повернеться: Apple не планує випускати нові роутери

    Нещодавно видання Bloomberg поділилося інформацією про те, що Apple розробляє власний чіп Wi-Fi і Bluetooth,…

    22.12.2024

    AirPods Pro 3 отримають нову функцію: вбудований пульсометр

    Авторитетний інсайдер і журналіст Bloomberg Марк Гурман поділився інформацією про те, що Apple працює над…

    22.12.2024

    Google йде на поступки: пошук може стати опціональним на смартфонах

    Google запропонувала змінити свою комерційну політику в бік "пом'якшення", щоб відійти від статусу монополіста, оскільки…

    22.12.2024

    Як відновити вкрадений телефон і заблокувати доступ до ваших даних

    Якщо мій телефон раптом зникне, я буду діяти максимально швидко, щоб повернути його і захистити…

    22.12.2024

    Високі витрати і невиправдані результати: що стримує розробку GPT-5 від OpenAI

    Нещодавно зарубіжні ЗМІ порушили питання про темп і ефективність розробки наступної моделі штучного інтелекту OpenAI,…

    22.12.2024

    iPhone перегріваються після встановлення останньої версії Telegram

    Після нещодавнього оновлення месенджера Telegram користувачі iPhone зіткнулися з проблемою перегріву своїх пристроїв. Власники смартфонів…

    22.12.2024