Розробник Days Gone про взаємодію систем в грі: Передбачуваність неможлива

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Один з керівників розробників і сценарист Days Gone Джон Гарвін (John Garvin) у розмові з виданням Edge похвалився різноманіттям ситуацій, які виникають у грі завдяки взаємодії різних елементів механіки.

«Всі системи працюють так, щоб зробити передбачуваність неможливою, і за рахунок цього пригода стає захоплюючою. Кількість варіантів того, скільки різноманітних моментів може статися, астрономічне. Для того щоб все це працювало належним чином, необхідно продумати всі системи і вбудувати їх в механіку. Не можна налаштовувати гру, якщо система ближнього бою не готова, оскільки в цьому випадку не можна налаштувати систему створення речей», – зазначив Гарвін і додав, що опрацювання всіх систем і їх взаємодії займає чимало часу.

Days Gone з’явиться на PS4 26 квітня цього року.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.