Старший дизайнер Xbox Райан Уітакер розповів нові подробиці про контролер для Xbox Series X.
Новий геймпад хоч і виглядає приблизно також, як і попереднє покоління, але отримав ряд змін, пов’язаних з швидкодією і ергономікою. Інженери Microsoft вирішили адаптувати контролер Xbox Series X під більший діапазон розмірів рук. У підсумку новий геймпад отримав більш закруглені “Бампери”, зменшені і округлені “тригери” і доопрацьовану ручку.
“Взявши за основу розмір долоні середньої 8-річної дитини, ми виявили, що можемо поліпшити доступність і комфорт для сотень мільйонів людей, не надаючи негативного впливу на досвід людей з великими руками”, — сказав Уітакер.
Microsoft продовжила працювати і над хрестовиною (D-pad), намагаючись адаптувати кнопки під різні стилі і жанри ігор. У підсумку контролер підійде геймерам, яким важливі чіткі напрямні натискання (вліво, вправо і так далі) і для тих, кому потрібно більше маневреності.
“У деяких іграх геймерам потрібні чіткі напрямки (вгору, вниз, вліво, вправо) з чітко визначеними краями, і хрест відмінно підходить для цього. Деяким гравцям потрібні точні діагональні рухи, а іншим швидкі і обертові, для чого і призначена закруглена форма хрестовини. Спираючись на те, що ми дізналися від Elite і спостерігаючи, як люди використовують D-pad, ми розробили гібрид, щоб забезпечити найкраще з обох підходів”, — сказав Уітакер.
Новий контролер також буде швидше передавати інформацію про натискання. По суті, інформація відправляється частіше з контролера. Додана і технологія Bluetooth Low Energy для зменшення енергоспоживання, до того ж контролер навчився запам’ятовувати пристрої, до яких підключався раніше, що прискорить повторне з’єднання. Microsoft підтвердила і наявність зворотної сумісності між контролерами Xbox Series X і Xbox One.