Не секрет, що обидві «великі» консолі наступного покоління будуть знову засновані на платформі AMD. Це точно буде напівзаказний гібридний процесор з процесорними ядрами Zen 2 і GPU покоління Navi.
Найбільш важливим, звичайно, є графічний процесор. І ось про нього виразних подробиць або хоча б чуток майже не було. Але тепер є.
Відомий інсайдер роздобув інформацію відразу про чотири GPU, які можуть бути використані в майбутніх ігрових приставках Sony і Microsoft. Вони ховаються за кодовими іменами Sparkman, Arden, Oberon і Ariel. Перші два мають відношення до нового Xbox, другі — до Sony PS5.
Якщо вірити цим даним, Oberon і Ariel — це Navi 10 з 36 блоками CU, тобто з 2304 потоковими процесорами. Рівно такий же GPU з такою ж кількістю виконавчих блоків лежить в основі відеокарти Radeon RX 5700.
Для початку варто відзначити, що такий варіант бачиться цілком можливим, так як продуктивність RX 5700 — 15,9 TFLOPS. Згідно з чутками, продуктивність PS5 і нового Xbox буде дуже схожою, а у другого це близько 12 TFLOPS. Таким чином, Navi 10 в зазначеній вище конфігурації цілком підходить для Sony PS5, якщо орієнтуватися на наявні дані і чутки.
Але є й інша сторона. Справа в тому, що Navi 10 не має блоків для апаратного прискорення трасування променів, а таку функцію PS5 приписували давно, як і новій приставці Microsoft.
І джерело підтверджує, що для Oberon і Ariel підтримка трасування променів не вказана, а ось для Sparkman і Arden — вказана. Тобто GPU нового Xbox може виявитися менш продуктивним, ніж Sony PS5, але при цьому це буде графічний процесор, що належить до другого покоління архітектури RDNA.
І якщо все буде саме так, вийде досить дивна ситуація. Все ж консолі нового покоління з’являться лише в кінці 2020 року і явно пробудуть на ринку не менше шести-семи років, так що відсутність апаратної підтримки трасування променів бачиться в цьому контексті явним недоліком. Але, звичайно, поки все це чутки.
Окремо варто відзначити, що поки точно неясно, як саме буде вважатися продуктивність GPU в нових консолях, чи буде вона ідентичною для половинної і одинарної точності. У певних сценаріях, якщо брати до уваги одинарну точність наявного GPU Navi 10 В Radeon RX 5700, показник дорівнює всього 7,95 TFLOPS, і в цьому випадку малоймовірно, що він буде використовуватися в PS5.
Бездротові технології продовжують розвиватися. Хоча організація IEEE ще не затвердила стандарт Wi-Fi 7, уже ведеться…
Здавалося б, південнокорейського гіганта Samsung Electronics вже довго переслідують невдачі, і котирування його акцій з…
Кілька днів тому в мережі з'явилася інформація, що Samsung проведе презентації серії Galaxy S25 вже…
Китайська компанія Baidu представила свої нові розумні окуляри під назвою Xiaodu AI Glasses на конференції…
Сьогодні, 15 листопада, на стримінговому сервісі Apple TV+ відбулася прем'єра другого сезону "Таємниця бункера" -…
Google заявила про рішення припинити показувати політичну рекламу в Європейському Союзі, починаючи з жовтня 2025…
View Comments
Новость про слух, где пишут что новый бокс будет 12 тфлопс, а новая плойка - 9.3 тфлопса. Но заголовок более чем желтушный.. интересно с чего бы это?
Более того, в этой новости было сказано, что soc бокса будет с аппаратной поддержкой трассировки, а плойка - без.
Слух на основе сливов тестировщика железа АМД...
Научитесь читать для начала.