Наступне покоління ігрових консолей буде дуже важливим для всього ринку. Хоча б тому, що може стати останнім.
Так, це малоймовірно, але все ж різні компанії все активніше просувають потокові ігрові сервіси. Один з таких — Google Stadia. І саме з ним доведеться конкурувати новим консолям, тоді як раніше фактично у «великих» консолей ніяких конкурентів, крім ПК, не було.
За словами віце-президента Google з інженерних розробок, Stadia буде швидше і чуйніше звичних ігрових платформ вже через рік або два. При цьому Stadia буде краще, незалежно від продуктивності ігрових систем.
Реалізовано це буде завдяки машинному навчанню та моделюванню. Зокрема, у Stadia буде те, що представник Google назвав негативною затримкою. Завдяки унікальній технології, Stadia фактично буде передбачати ймовірні дії гравця в кожен момент часу, що дозволить зменшити затримку — основну проблему хмарних ігрових сервісів. Правда, поки ця технологія, судячи з усього, недоступна.
Втім, за будь-яких умов залишається ще одна проблема-кількість серверів. На багатьох ринках подібні сервіси в найближчому майбутньому не з’являться просто тому, що та чи інша компанія не стане витрачати гроші на розміщення нових серверів.