На сьогоднішній день трасування променів в реальному часі лише робить перші кроки на споживчому ігровому ринку. Навіть самі продуктивні відеокарти Nvidia покоління Тьюринга насилу справляються з навантаженням, і то, якщо говорити про гру Battlefield V, це стало можливим лише після оновлення.
AMD нещодавно заявила, що поки не збирається виходити на цей ринок. Однак виявилося, що «суперник» у Nvidia все ж може знайтися. Звичайно, лише умовно.
На конференції розробники студії Polyphony Digital, найбільше відомої своєю серією Gran Turismo, розповіли про свої плани на технологію трасування променів.
Як повідомляється, вони зараз працюють над власною технологією.
Коли саме Polyphony Digital збираються впровадити свою технологію до свої продуктів, поки не повідомляється. Можна припустити, що це буде реалізовано в першій грі серії Gran Turismo для консолі Sony PS5.
The Wall Street Journal стверджує, що ця модель не буде дорожчою за iPhone 17 Pro…
Нове опитування фахівців з компанії SellCell показує, що більшість функцій Apple Intelligence не несуть ніякої…
Ілон Маск підтвердив, що його команда соціальної мережі X (Twitter) працює над створенням фірмового сервісу…
Компанія Apple готує до виходу Macbook монструозних розмірів. Про це пише MacRumors. Що відомо Згідно…
Функціями новітньої ШІ-моделі Grok-2 тепер можуть скористатися всі користувачі соцмережі X. Чат-бот доступний навіть без…
HMD Global представила два нових кнопкових телефони під брендом Nokia. Друге покоління Nokia 105 4G…