Ще на презентації iPhone 15 Pro компанія Apple заявила, що ці пристрої можуть похвалитися високою продуктивністю в іграх класу ААА. Однак нещодавні тести Resident Evil 4 Remake показали погані результати iPhone. Цікаво, що iPad Pro на базі чіпі M2 впорався набагато краще.
MrMacRight провів тести продуктивності, порівнюючи iPhone 15 Pro, iPad Pro M1 та iPad Pro M2. Як видно, iPhone 15 Pro насилу зміг вивезти гру в роздільній здатності 1560×720 пікселів з включеною технологією підвищення різкості MetalFX. Смартфон навіть не видав стабільні 30 кадрів на секунду у багатьох сценах. У середньому fps падав до 20 кадрів за секунду, а графіка починала сильно підгальмовувати.
На відміну від успішної адаптації Resident Evil Village для iPhone, версія Resident Evil 4 Remake для iOS не пропонує жодних налаштувань та використовує пресет. Примітно, що довгоочікувана функція трасування променів, яку спочатку форсилала Apple, відсутня.
На iPad Pro з чіпом M2 продуктивність була просто чудовою. На планшетах гра йде у вищій роздільній здатності і з більш стабільною частотою кадрів.