Android 13 ще тільки готується до виходу, але поступово ми дізнаємося про нього дедалі більше нового. Офіційно представити його мають ще тільки 10 травня на конференції Google I/O, але розробники вже працюють з ним і діляться новими функціями, які вони знаходять у коді операційної системи. Наразі вони повідомили про нову функцію для мобільних геймерів. Вона дозволить по-новому подивитись на ігри в рамках Android… А може бути ні. Розібратися в цьому ще тільки доведеться після виходу самого Android 13, а поки що ми можемо дізнатися, що саме знайшли розробники і що розповіли про це.
Нова функція Android 13
Згідно з недавно виявленим кодом в Android 13 Developer Preview, геймерів Android може приємно здивувати Android 13.
За словами Мішаала Рахмана, остання попередня версія включає новий метод у GameManager API. Новий метод setGameState дозволить грі передавати платформі свій стан та інформацію про те, чи завантажується вона в даний момент. Це, у свою чергу, може допомогти прискорити завантаження гри за рахунок визначення пріоритетів використання ЦП та підвищення загальної продуктивності.
Як будуть працювати ігри в Android 13
Використовуючи новий метод, ігри можуть повідомляти системі, чи слід їх переривати чи ні. Ця функція може безпосередньо впливати на час завантаження, дозволяючи розробникам вказувати системі підвищувати продуктивність ЦП і не допускати перешкод при завантаженні ресурсів , активів та багато іншого. Оскільки завантаження ресурсів часто є тим, що найбільше уповільнює гру, це оновлення може значно покращити загальне враження, зробивши плавнішими переходи від однієї сцени або послідовності до іншої.
Багато геймерів навіть з продуктивними смартфонами часто виявляються незадоволені тим, як працюють ігри. Вони недостатньо швидко завантажуються, недостатньо плавно працюють і іноді вилітають. А все тому, що Android не орієнтована на ігри. Вона має свої пріоритети, які здаються їй важливішими. Там і відводяться ресурси. Навіть тоді, коли вони потрібні на завантаження гри або обробку сцен усередині неї після завантаження.
Підвищення продуктивності в іграх
Тепер система розумітиме, що якщо людина завантажила гру, значить вона хоче пограти, та інші фонові процеси, що не впливають на роботу смартфона в цілому та його безпеку, геймеру байдужі. Отже, можна буде правильніше розподіляти ресурси . Це в першу чергу буде корисно тим, хто грає на недорогих телефонах, потужності яких не вистачає, щоб забезпечувати виконання всіх підряд завдань одночасно.
Крім налаштування стану гри, Android 13 також готовий додати в ігри шейдери, що програмуються, що дасть розробникам більше можливостей , ніж нинішні RuntimeShaders. Це дозволить їм створювати більш досконалу графіку і дасть їм точніший контроль над тим, як виглядають їхні ігри.
Коли в Android з’являться нові функції
Якщо ці функції з’являться у виробничій версії Android 13, що допоможе значно підвищити продуктивність ігор та дати розробникам можливість зробити свої ігри ще кращими.
Але, як завжди, є одна проблема, яка може завадити реалізації такої гарної ідеї. Їй є ліньки або недостатня компетенція розробників. Вони можуть просто не захотіти (або не спромогтися) реалізувати підтримку такої функції. Особливо для старих ігор, які протягом тривалого часу не отримують оновлення.
Крім цього, найбільш актуальною така зміна буде для вимогливих ігор, яких не так багато. У результаті, виходить, що не ліниві розробники внесуть необхідні зміни до своїх продуктів, але, можливо, ми не відразу помітимо велику різницю. Повинний пройти перехідний період, щоб застосування функції стало масовим. Втім, тривалість цього періоду залежить від Google і від того, як вона підштовхуватиме розробників до реалізації цієї функції. Можливо, для них у цьому не буде сенсу, а можливо Google буде ретельно стежити за цим. Час покаже.