Нещодавно користувачі розкритикували роботу сервісу Game Optimization Service, встановлений на флагманські смартфони Samsung. На їхню думку, він уповільнював ігрову продуктивність гаджетів – компанія відреагувала на відгуки і випустила офіційну заяву про майбутній випуск оновлення прошивки для фірмових пристроїв.
Днями в мережі з’явився відеоролик корейського блогера, що демонструє зниження ігрової продуктивності смартфона Samsung Galaxy S22 Ultra через роботу попереднього програмного забезпечення Game Optimization Service. Пізніше користувачі форуму Meeco опублікували список програм, схильних, за їхніми словами, до штучного тротлінгу — до нього увійшли Instagram, TikTok, Netflix, Microsoft Office, Google Keep, Spotify, Snapchat, YouTube Music та багато інших.
У відгуках про роботу фірмового сервісу також зазначалося, що він не обмежує продуктивність бенчмарків, а фільтрація здійснюється за назвою програми. Так, при запуску клієнта 3DMark, перейменованого на Genshin Impact, підсумкові результати синтетичного тестування знизилися з 2618 до 1141 бала. Пізніше компанія підтвердила, що продуктивність смартфонів була обмежена, щоб зменшити їх нагрівання та покращити автономність.
«Наше пріоритетне завдання – надавати усі необхідні можливості користувачам мобільних пристроїв. Сервіс Game Optimizing Service (GOS) був розроблений, щоб ефективно керувати температурою пристрою та уникати перегріву, зберігаючи максимальну продуктивність ігор. GOS не впливає на роботу неігрових програм.
Нам важливі відгуки, які користувачі залишають про наші продукти, і найближчим часом, після того, як ми вивчимо отриманий зворотний зв’язок, ми випустимо оновлення ПЗ. Воно дозволить керувати продуктивністю при запуску ігрових програм», – заявили представники Samsung.
Очікується, що з одним із наступних апдейтів прошивки з’явиться режим пріоритету продуктивності у програмі Game Launcher. Це дозволить власникам смартфонів вибирати між підвищенням кадрової частоти та нагріванням пристрою під час запуску вимогливих ігор та інших програм.