Вчені: На Землі незабаром настане супер потепління

Вчені впевнені в тому, що Землі до настання аномального супер потепління залишилося зовсім небагато. Зліт температур зажадав лише в два рази більше вуглекислого газу, ніж в атмосфері є на сьогоднішній день, пише itechua.com

Дослідникам вдалося виявити, що найпотужніше потепління, в останній раз відбувалося, приблизно 56 мільйонів років тому. Тоді концентрація вуглекислого газу становить 1000 частин на мільйон вуглекислого газу. Можна зробити висновок про те, що планета стала куди більш чутливою до підйому концентрації Co2.

Стаття з доказами цього твердження з’явилася на сторінках журналу Nature. Щоб дізнатися про стан атмосфери в минулому, в основному, вчені звертаються до наявними зразками льоду Антарктики, в яких і були спіймані зразки древньої атмосфери.

Висновок зводиться, однак, до того, що близько тридцяти мільйонів років тому клімат на планеті був значно тепліший, тому ніякого постійного льоду в найбільш холодних регіонах просто не було, а тому і обчислити концентрацію вуглекислого газу практично неможливе завдання. В результаті складних обчислень, вчені зробили висновки, що більше половини вуглекислого газу в атмосфері вироблялося з таненням мерзлоти. Викид звідти відбувався під перманентним впливом первинного стрибка рівня вуглекислого газу в атмосфері до тисячі частин на один мільйон.

В результаті стрибок привів до початку аномального танення багаторічної мерзлоти. Можна говорити лише про те, що для запуску вуглекислого газу потрібно в два рази менше частин Co2 на мільйон частинок. Зміст в атмосфері на сьогоднішній день більше 400 подібних частин говорить про те, що Земля знаходиться значно ближче до масштабного потепління, ніж передбачалося раніше.