У зірки Тау Кіта знайшли чотири екзопланети

Британські вчені виявили навколо зірки Тау із сузір’я Кіта чотири планети розміром із Землю.

Маси цих планет становлять не більше 1,7 маси Землі, зазначає ФАБО Фенг з Університету Хартфордшира. Таким чином, це одні з найменших з близьких до нас екзопланет, пише Science Alert .

Тау Кіта знаходиться в 12 світлових роках від Землі і за розміром лише трохи поступається нашого світила: її маса і радіус складають 0,783 і 0,79 сонячних відповідно. Судячи з усього, дві з чотирьох екзопланет знаходяться в зоні населеності – тобто там, де умови підходять для існування рідкої води.

Судячи з усього, Тау Кіта f і Тау Кіта e, які роблять один оборот навколо світила за 160 і 600 днів відповідно, потенційно можуть бути заселені. У той же час, навколо Тау Кіта обертається безліч масивних осколків, які можуть знижувати ймовірність зародження життя на планетах.

“Наше виявлення таких слабких змін є важливим етапом в процесі пошуку аналогів Землі і розумінні населеності Землі через порівняння з ними. Ми отримуємо дражливо близькі до еталонних дані, необхідні для виявлення планети земного типу”, – заявив провідний автор дослідження, ФАБО Фенг.

Для того, щоб прийти до подібних висновків, дослідники зіставили дані від спектрометрів різних телескопів. Наступним кроком досліджень буде спроба побачити ці світи за допомогою телескопа, тобто за допомогою прямих спостережень. Поки ж потенційну населеність цих планет не можна оцінити точно.